Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie

Zwaarden en schrijvers 1

11 april 2021 | 120w | Menno | 1

Het gevecht onder het huidige zwaard loopt ten einde. Een enkele nieuweling beschrijft moedig zondagavond laat wellicht het thema. Wij weten dat rond middernacht het zwaardje verdwijnt, nu nog uploaden is zinloos.
Zo zie ik zie het zwaard nog wel, u niet (dit leest u maandag of later).
Na de klok van twaalf legt software Justitia de schrijfsels op de weegschaal, rekent eerlijk en oprecht en riddert met zijn zwaard een van de schrijvers, trompetgeschal klinkt, wimpels wapperen.
Vol spanning kijken wij uit, vanaf vrijdag vaak al, naar het moment van deemoedig en sportief eerbewijzen of deemoedig en zegevierend bedanken.
Wij laden ons vanaf zaterdag op voor de volgende ronde, met het schrijfzwaard in de aanslag.
Wat een mooie strijd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Menno of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »