Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Toekomstperspectief

6 januari 2021 | 120w | Luc Verschuren | 1

Wel beschouwd zijn enkele dingen zeker. Een einde aan het leven bijvoorbeeld. Na de geboorte kun je onbezorgd kind zijn, daarna begint de scholing. Bij het volwassen worden ontmoet je wellicht liefde in je leven van een ander geslacht, soms van hetzelfde, of, juist niet. Werk betekent zelfstandig kunnen worden en zijn, carrière maken of liever niet. Genoegen (moeten) nemen met een vastgesteld salaris of liever je eigen boontjes doppen.

Met het ouder worden, worden sommige mensen geconfronteerd met degeneratie, anderen niet. Gelukkig zijn er ook mensen die zich met ziel en zaligheid inzetten om bepaalde aandoeningen de wereld uit te helpen. Maar voor iedereen geldt, op het einde, kun je echt niets meenemen. Om bijna somber van te worden.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »