Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen

Opschik

20 november 2021 | 120w | Levja | 2

Eind oktober begint de Koopgoot dit jaar aan de kerstversiering. Anderhalve week is ervoor nodig geweest om alles aldaar, op de Lijnbaan en bij de Bijenkorf te versieren. De ondernemers willen het zo licht mogelijk maken voor hun klanten. Het virus gooit mogelijkerwijs weer roet in het feesteten.
Laten nu de gasten die vrijheid pretenderen op een vrijdagavond alles verstieren. Gooien olie op het vuur, omdat zij vinden dat hun vrijheid wordt afgepakt.
Is het niet andersom? Zijn de anti-vaxers niet de onruststokers? Hun demonstreren is niet anders dan molesteren. Wat een vernielzucht en zij zorgen zo wellicht voor een harde lockdown. Zijn juist zij niet de oorzaak en gevolg? Is de tolerantiegrens niet bereikt? Mij heeft het zeker opgeschrikt!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Levja of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »