Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen, Studie & werk

Mag wat kosten

27 september 2021 | 120w | Luc Verschuren | 1

Behalve oogdruppels bestaat er ook oogzalf. Een zalf te gebruiken bij traanogen. De veterinaire geneesmiddelen hebben vaak dezelfde grondstoffen als de producten voor humaan gebruik.

Bij mijn tweede baan na mijn schooltijd maakte ik kennis met Gloveticol oogzalf. Te gebruiken bij koeien, katten, duiven maar ook voor mensen kent men deze zalf. Alleen het prijskaartje is beduidend anders…Voor een koe wordt duidelijk minder in de buidel getast dan bijvoorbeeld voor een kat. Dat klinkt niet logisch, maar hier wordt handig gebruikt gemaakt van de menselijke emotie. Je geliefde huisdier is je wat waard dus geef je daar ook graag wat extra geld aan uit. Productiekosten voor de gehele tube zijn trouwens minder dan het vroeger gebruikte kwartje, maar dat terzijde.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »