Schrijf mee!
« »

Fictie

Vouwtje

21 januari 2021 | 120w | Willem Olierook | 2

Omdat zij blind was, hadden ze een tandem aangeschaft om er toch op uit te kunnen in de door hen zo geliefde natuur. In het begin was het wel even wennen – Frits had tot dan toe enkel ziende vriendinnen gehad, die hun eigen fiets bezaten – met het opstappen en gangmaken, maar al snel waren ze uiterst bedreven pedaleurs geworden en mede omdat Marianne stevig meetrapte achter de brede rug van haar vriend bereikten ze soms snelheden die bij menig andere weggebruiker de wenkbrauwen deed fronsen. Een ongeluk kon daarom ook niet uitblijven. Tijdens een stevige afdaling verloor Frits de macht over het stuur, hij en Marianne katapulteerden van het voertuig dat als een driehoektandem om een boom gevouwen teruggevonden werd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Willem Olierook of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »