Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Sport

Jongleur leurt jong

8 maart 2021 | 120w | Mien | 1

Jaren oefenen. Helden eren. Alle disciplines uitproberen. Door het lint gaan. Kegels betoveren. Ballen koppen. Linten snellen. En dat alles elegant met borst vooruit. Kin geheven. Glimlach rond mond. Kuiltjes in de wang.
Op naar de jury. Spanning neemt toe. Dit is meer dan een kunstje uitvoeren. Big business. Nog even wachten in de purple room. Boom boom boom, I got you in my room. Geruststellende woorden van een lieve wachtruimtepresentatrice en dan gaan met de banaan. Zo heet ook de act. Going bananas. De jongen leurt en leurt en de jury gaat om. Het publiek op flatscreens klapt de handjes en juicht. Heel Nederland SMSt. Kassa, kassa, kassa. Als hij wint wint hij een auto. Zeventien jaar. Eerst rijbewijzen!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »