Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen

Gesnoeid

3 maart 2021 | 120w | lisette | 3

Zoonlief mag als eerste. Hoe leuk zijn krullenbol ook is die opdook uit het steile haarlandschap. Nu vindt hij het genoeg geweest: er worden géén vlechtjes van zijn haar gemaakt.
Vriend van dochterlief is het beu om steeds met Jan Dulles te worden vergeleken.
Diverse vriendinnen hoor ik volop klagen dat ‘het’ toch geen gezicht is. Een klein voordeel dat hun toet buiten alleen maar half vertoond wordt.
Kappers worden platgebeld, draaien overuren.
De beperkingen zijn duidelijk: knippen alleen op afspraak en een verplichte triage aan de voordeur. “Bent u verkouden?” “Heeft u koorts misschien?”
Nog even en dan gaan ze naar ons vaccinatiebewijs vragen. Zonder prik, geen knip.
Is het haar van Willem Engel nu ook al een virus-verzetsdaad?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van lisette of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »