Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen, Politiek

Diederik Gommers – een gotspe!

26 oktober 2021 | 120w | Han Maas | 2

De Danse macabre rond de ic-bedden duurt voort. Wie krijgen de schuld? De ongevaccineerden. Er wordt voorbijgegaan aan de wet van de verminderde meeropbrengst. Het vaccin, dat ik ook twee keer ingespoten heb gekregen, blijkt zijn effect te gaan verliezen.
Ook (oudere) gevaccineerden liggen op de ic. En mensen die het virus al hebben gehad kunnen anderen nog besmetten. Met of zonder QR-code. Toch moet er een zondebok worden gevonden, mentale ‘Hugo de Jonge druk’ worden uitgeoefend. Want de wet verhindert dat mensen verplicht worden gevaccineerd.
Diederik Gommers beklaagt zich erover dat de tafel van OP1 te vol was. Een gotspe! Daar is een oplossing voor, Diederik. Zonder spuit. Blijf gewoon weg met die andere mediageile leden van de virus-hermandad.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Han Maas of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »