Schrijf mee!
« »

Familie, Mensen

Verleiding is onhandig

28 november 2020 | 120w | lisaoomen | 4

Het is vrijdagmiddag, nog snel boodschappen doen en dochter van bijna drie gaat mee. In de stad lopen we naar de supermarkt langs de Blokker winkel. Een nieuwe stofzuiger hebben we dringend nodig en toch maar gaan kijken. De verleidelijke aanbieding van een merk stofzuiger met veel extra’s doet mij deze kopen. Lopend zucht ik want met de doos in mijn handen loopt onze stuiterbal los. Stuiterend loopt ze om mij heen, bij mama blijven duizend keer. Een bekende fiets, dochter in fietszitje, doos op het voorrek. O mijn fietssleutel, kwijt dus! Geen reserve maar gelukkig de fietsenwinkel is dichtbij. Slot wordt opengeslepen en een nieuwe erop. Thuis fiets in de voortuin, komt mijn man thuis. Waar is de auto?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van lisaoomen of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »