Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Natuur

Uit fietsen 1

27 mei 2020 | 120w | Luc Verschuren | 1

Al enige tijd fiets ik dagelijks een uurtje. Om te genieten van het mooie weer, de natuur en zeker ook om het hoofd even leeg te maken. Ik heb inmiddels een leuk “rondje” gevonden van ongeveer 25 kilometer en afhankelijk van het weertype ben ik daar vijftig minuten tot een uurtje mee doende. Onderweg kom ik natuurlijk van alles tegen. Zo verbaas ik me steeds weer over de overweldigende hoeveelheid rotzooi die zoal achteloos in de berm wordt gegooid, door de vredelievende medemens. Er staan toch ook overal prullenbakken? Of neem je afval gewoon mee naar huis en gooi het daar weg. Kleine moeite, groot plezier. Geërgerd fiets ik verder op het kaarsrechte fietspad langs de autobahn, richting volgend dorp.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

10 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »