Schrijf mee!
« »

Communicatie

Rare jongens (en meiden) die schrijvers

4 februari 2020 | 120w | Luc Verschuren | 3

Het boeit ze werkelijk waar geen ene reet. Een waarschuwing dat een woord niet zou bestaan interesseert helemaal niemand. Stoïcijns en wars van betutteling laat men zich niet stoppen om te tikken. Niemand gaat ze vertellen dat het niet kan. Dan maar fictie maar de woorden knallen toch op het beeldscherm. De ware essentie van het schrijverschap is hiermee blootgelegd. Ongeacht het onderwerp dat is zowaar van ondergeschikt belang. De beoogde sluimerstand toont de ware aard, je schrijft en laat niemand je weerhouden. Schrijf, verander, verbeter en zie daar, er staan weer 120 woorden op het scherm.

Dank aan allen die mij onbewust die enig juiste werkwijze hebben laten zien al was dat beslist geen vooropgezet plan. Wie schrijft, blijft.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »