Schrijf mee!
« »

Fictie

Petite histoire

2 juli 2020 | 120w | Cesar Noordewier | 1

De Peruviaan Pedro PĆ©rez zag het levenslicht op de hoogvlakte van Peru, als zoon van een persuaderende perronwachter en een perenplukster met een perzikhuidje.
Na de pedagogische academie werkte hij een lange periode in een perssinaasappelboomgaard, eigendom van een pedante pederast met pellagra.
Tegenwoordig woont hij in een penthouse in Pernis, met zijn twee Perzische poezen, Percy en Pearly.
Zijn pecunia verdient hij in een stomerij in Pendrecht, met persen, stomen en strijken. Hij schept er een bijkans pervers genoegen in om permanente kwaliteit te leveren. Een perpetuele perfectionist dus.
Ongewenste perforaties, gemorste perenjam en andere ongemakken en pestplagen die persistente perturbaties teweegbrengen, weet hij perfect te camoufleren of periodiek weg te werken.
We staan perplex van zijn pelagiaanse performance.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

Cesar Noordewier heeft aangegeven geen prijs te stellen op reacties bij dit stukje. Hoge nood? Discussiƫren kan altijd op ons forum!


« »