Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Eten & drinken, Liefde, Studie & werk

kropslahitofelleboogmacaronifeestje.nl

21 augustus 2020 | 120w | Mien | 2

Sjantal is alle jarenlang hobbykok. Maar nu heeft ze eindelijk de stap durven zetten om voor zichzelf te beginnen. Met een bedrijfje aan huis. Ingegeven en aangemoedigd door vrienden heeft ze de stoute schoenen aangetrokken. Sjantal waa haar vorige baantje sowieso beu. Interieurverzorgster met specialisatie sanitaire kleine ruimtes.
De menukaart had ze zo klaar. Vers, vers en nog eens vers. Want daar houden mensen van. En iets met Italië. Want daar houdt iedereen van. Haar kropslahit doet het altijd. Dat is een kropsla geheel stoven in een grote wok. Een beetje kruiden erbij. En niets meer aan doen. Ja. Opeten. Ha, ha. Elleboogmacaroni spreekt voor zichzelf. Met rode saus. Alleen die websitenaam. Dat blijft wel een dingetje. Maar wel eerlijk.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »