Schrijf mee!
« »

Column, Mensen

Jubileumstuk

9 september 2020 | 120w | Luc Verschuren | 1

Deze panacee is vloeibaar en heeft ditmaal de gedaante van een kop hete zwarte koffie. Een beetje bitter. Ik voel de immense druk op mijn schouders rusten. Het is ook niet zomaar iets. Anderen doen er langer over, sommigen komen zelfs nooit zo ver. Ik heb nog niet besloten wat het voor mezelf betekent, een springplank, een hobby, anders? Één ding is duidelijk, het is lekker uitdagend en dan heb je al vlug mijn aandacht. Geprikkeld worden door één enkel woord, door anderen, door een wedstrijdelement, door waardering.

Het oorspronkelijke idee blijkt geen eendagsvlieg te zijn en bereikt zelfs een lustrum. Benieuwd naar wat de toekomst brengt, heb ik sowieso besloten om hier maar eens gewoon mee door te gaan.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »