Schrijf mee!
« »

Fictie

Houdt moedig stand

19 mei 2020 | 120w | Cesar Noordewier | 5

Zit ik op een terrasje de heerlijkste koffie van Nederland te drinken en diverse dagbladen door te bladeren, maak ik ineens zo’n zeldzaam moment mee, waarbij de tijd wonderlijk stil lijkt te staan.
De hele hartjesdiscussie op 120W wordt in één keer van tafel geveegd.
Voor de zekerheid poets ik mijn brillenglazen driedubbel schoon, maar het staat er echt. Ik lees dat Han Maas de AKO Literatuurprijs heeft gewonnen, Ewald Hagedorn de Ida Gerhard Poëzieprijs, Levja de Halewijnprijs, Hadeke de Constantijn Huygensprijs, Nel Goudriaan de Elle Literatuurprijs, Levi Levisens de Unleash Award, Annette Akkerman de Nieuw Proza Prijs, Lisette de Opzij Literatuurprijs, Willem Olierook de Gouden Ganzenveer, Luc Verschuren de Mekka-prijs, Louisa de Confituur Boekhandelsprijs en ikzelf natuurlijk de Nobelprijs.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Cesar Noordewier of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

34 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »