Schrijf mee!
« »

Eten & drinken, Maatschappij, Mensen

Hoe commercie tot winnaar werd

23 november 2020 | 120w | Luc Verschuren | 6

Wie dacht dat het niet veel beter of anders kon, heeft het mis. Ook de kruidnoot ontkomt niet aan de menselijke dwang om het product nog weer beter te maken. Waar men vroeger slechts één variant kende dien je vandaag toch wel echt een keuze te maken. Een ware revolutie volstrekt zich in menig schap van de supermarkt. De keuze is reuze!

Naast de oer-uitvoering die we allemaal kennen wordt je aandacht nu gevestigd op met chocolade omhulde varianten in puur, melk en zelfs witte chocolade. Niet alleen hebben we te maken met een veranderend klimaat zelfs de kruidnoot is niet langer heilig. Lang leve de vooruitgang!
En hoewel Sint pas in november het land betreedt al vanaf september verkrijgbaar.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »