Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij

Het kan dus wel

7 december 2020 | 120w | Luc Verschuren | 3 |

Niets is vervelender dan moeten wachten op een onderdeel van je kapotte fiets. Via de leverancier (daar waar ik gekocht heb) enkel een standaardmail dat mijn mailtje in goede orde is ontvangen. Enkele dagen later een standaardmail dat het drukker is dan normaal en dat een inhoudelijke reactie nog even op zich laat wachten.

Een mail naar het contact (volgens de handleiding) levert een telefoonnummer op van de Duitse fabrikant. Nadat ik 23 minuten in de wacht heb gestaan, geef ik het op. Diverse mails aan diverse contacten verder, schrijf ik een keurige doch boze mail waarin ik mijn geld terugvorder. De enterknop is nog niet teruggeveerd of de telefoon gaat. Het is een Nederlandse mevrouw van de Duitse fabrikant.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »