Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Studie & werk

Hallucinatief

28 juli 2020 | 120w | Mien | 0

Sommige mensen durven geen initiatief te nemen. Iedereen kent er wel een of herkent misschien zichzelf. Geen nood. Helemaal niet erg hoor. Zelfkennis voor de spiegel leidt tot inzicht van diep water. Het zegt verder ook niets, behalve dat je amper aan de beurt komt voor verwennerij of groei. Kietelige mensen zullen dat beamen. Niet met een laser maar echt.

En toch moeten we vroeg of laat over drempels treden. Tenzij je vanaf de geboorte dement bent. Dan kunnen drempels dodelijk zijn. Je kunt jezelf natuurlijk alvast wat voorbereiden op het enge gebeuren. Iemand zijn hand vasthouden of iets anders. Een vriend vragen je bij te staan op surpreme momenten. Maar vermijdt een ding. Hallucinatie. Maak het gewoon echt mee!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »