Schrijf mee!
« »

Cultuur, Maatschappij, Mensen

Een betere beloning

10 november 2020 | 120w | Luc Verschuren | 9

Als autodidact doch inmiddels ervaren technisch analist houd ik me bezig met de analyse van aandelen, opties, cryptovaluta en andere derivaten. Beoogd resultaat is dat je bepaalde bewegingen herkent terwijl je dagelijks de grafieken bestudeert, soms wordt je dan toch aangenaam verrast.

Een nieuwe president in de USA en blijkbaar een medicijn tegen corona met een vermeende effectiviteit van 90%. Zijn het de twee aanjagers van deze beursstijging?

Ik heb lang geleden begrepen en geaccepteerd dat je de beurs niet kunt voorspellen, hooguit kunt volgen, erop reageren. Hoe lekker is het dan, dat je dankzij eerdere analyses van voorgaande bewegingen van de beurs je o.a. het betere bed kocht en al maanden lekkerder slaapt. Sinds gisteren, nog weer lekkerder overigens.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »