Schrijf mee!
« »

Communicatie

Zo word je een kampioen

28 januari 2019 | 120w | cora leek | 3

Het moet hem in de banaan zitten. Topsporters zie je zelden een appeltje eten. Camera’s zoemen in op proftennissers die achtereenvolgens een slokje gekleurd water en mineraalwater drinken. Lege flesjes worden door toesnellend gretig jong grut aangepakt. Een enkeling zet ze nauwkeurig in een rijtje op de grond, etiket naar een kant gericht. Dan komt het hapje banaan, die ze zowaar zelf pellen. Nog een minuutje zweten, gewikkeld in de handdoek van de sponsor, onder de parasol die voor hen opgehouden wordt en de neus in een tissue legen. Daarna stappen de fanaten met hernieuwde energie weer de baan op om elkaar te verschalken.

Alleen schaatskampioenen zijn groot geworden met een boterham met pindakaas. O ja, en onze Lieke Martens.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van cora leek of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »