Schrijf mee!
« »

Communicatie

Weinig ruimte

12 september 2019 | 120w | Manon | 3

“U hebt heel weinig ruimte. Hierdoor werken sommige applicaties en functies niet optimaal” waarschuwt mijn smartphone. De ironie ontgaat me niet. Hij slaat daarmee precies de spijker op z’n depressieve kop. Mijn oude Samsung vertelt me precies welke bestanden te groot, ongebruikt, dubbel en overbodig zijn. Samsung kan dat. Mijn hoofd niet.
Mijn eigen systeembeheerder voldoet niet meer aan de criteria. Nieuwe bestanden worden niet of verkeerd opgeslagen en hij meldt niet dat verouderde bestanden nog verwerkt moeten worden. Hij raakt in paniek om niks en rommelt maar wat aan met zijn voeten op het bureau. En als er nieuwe bestanden binnenkomen schiet hij ze allemaal als propjes in een grote onoverzichtelijke map. Het is tijd voor een beter systeembeheer.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Manon of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »