Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Watermijnbouw

27 augustus 2019 | 120w | Mien | 1

Ik bouw alvast een watermijn. Voor de duidelijkheid, geen zeemijn. Mijn watermijn is naast explosief vooral preventief. Althans de uitwerking ervan. Hij staat straks dreigend kolossaal naast mijn deur. Opdat ze van mijn water afblijven.

Ze willen me afsluiten van het water. Maar dat gaat niet gebeuren. Ik ben altijd zuinig geweest. Ik vang al meer dan twintig jaar regenwater op om de vaat te doen, de tuin te sproeien, mijn auto’s te wassen en het toilet door te spoelen. En nu met de klimaatverandering richting tropen, zou ik water moeten inleveren? Mooi niet.

Naast een watermijn beschik ik toevallig ook over een waterkanon. Desnoods blaas ik de brug voor ons huis op. Ik verklaar de oorlog aan mijn watermaatschappij.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »