Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie

Spijkerhard (11)

19 augustus 2019 | 120w | Mien | 0

Elf lijkt me een mooi getal om deze spijkerharde serie tot een einde te brengen. Te killen, vermoorden. In rook te laten opgaan? Nee, hoor. Niet schrikken lieve lezer. Jung moet nog verklaard zoals beloofd en het aantal lijken geopenbaard.

Komt ie. Jung (zoon van Paul Achilles Jung en Emilie Preiswerk) werkte als psychiater in de Burghölzli-kliniek onder directie van Bleuler, schrijver van het boek ‘Dementia praecox oder Gruppe der Schizophrenien’. Proefondervindelijk staafde Jung alle bevindingen van Bleuler, waaronder zijn vier A’s, affect, associatie, ambivalentie en autisme.

Need I to tell more? De conclusie kunt u zelf trekken over de spijkerharde Knotsfamilie. Ziek dus en gespleten. Je zult het maar zijn? Het aantal lijken? 946 en nog veel te gaan!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »