Schrijf mee!
« »

Communicatie, Natuur, Politiek

Reptielboer

17 mei 2019 | 120w | Mien | 1

John houdt geen varkens maar reptielen. In Utah of all places. Niet in Alabama. Geen denken aan. Ook al schuurt deze staat van Amerika aan tegen prehistorie. Nee. Gewoon in Utah. Aldaar mogen reptielen gewoon abortus plegen. Hoewel dat wel moeilijk is bij slangen. Serpenten houden daar zelfs levend geborenen niet tegen.

John zit er niet zo mee. Hij is geen van van abortussen, maar ook niet vsn trumpen. Trumpen? Ja trumpen. Oftewel het ongewenst een president baren die doordramt. Gelukkig leeft een trump hooguit acht jaar. En ja, ook reptielboer John weet dat. Ach, hij heeft wrl meer rare presidenten geboren zien worden. Maar het blijft nog lang wachten op een zwarte vrouw, lesbisch uit Mississippi, als president USA.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »