Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Rebusreizen

10 april 2019 | 120w | N.D.D. | 1

Vandaag mocht ik naar het Europees Parlement. Een vriend nodigde me uit om hem te vergezellen bij de voorstelling van de expo Romania.

Een hele belevenis. Voordat je erbinnen mag, moet je eerst door de scanner, zoals in de luchthaven voor een internationale vlucht. Het schouwtoneel binnen lijkt dan eerder op een filmset, terwijl er, bizar genoeg, overal bordjes hangen met “verboden-te-filmenâ€. Waarschijnlijk geldt dit enkel voor Nederlands- en Franstaligen.

De warrige wendingen van het universum ontwaarden zich weer op de weg naar huis, dit keer langs een raadselachtig signaal door de intercom: “Door aanrijding van een persoon zult u uw treinreis best verderzetten via een bus die er niet is.†Gelukkig had mijn vriend een vriendin met een auto.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »