Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen, Studie & werk

Noppenfolie

14 november 2019 | 120w | Mien | 1

Noppenfolie kost mij niets nakkes nada. Nop dus. Het is gebakken lucht in plastic. En toch is deze gratis materie erg populair. Naar het schijnt vervangt het op termijn lachgas. Op dit moment hamstert de jeugd reeds oude noppenfolie. Noppenfolie ouder dan vijftien jaar. Die bevat namelijk een hoog concentraat nopgas. Een goedje dat hallucinerend werkt en absoluut geen bijwerking kent. Harrie Maas is hier bijna dertig jaar mee bezig geweest. Hij heeft onderzoek gedaan naar de schadelijke gevolgen van het inhaleren van nopgas. Sterker nog, het werkt juist geestverruimend in plaats van geestvernauwend. En iedereen heeft het wel in huis. Noppenfolie van vijftien jaar oud en ouder. Let op. Je mag het alleen toepassen tussen 1900 en 0700 uur.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »