Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen

Mooi zijn, pijn lijden

21 november 2019 | 120w | Luc Verschuren | 1

Mij persoonlijk is geen enkele andere branche bekend die met zoveel niet aflatende inzet het zuurverdiende geld uit menig portemonnee weet te kloppen dan de cosmeticabranche. Vol verbazing zie ik dagelijks de nog immer groeiende stroom reclamespots voorbijkomen. Nóg vollere wimpers, nóg sterkere nagels. Perzikzachte huid, vitamine voor je haar. Was-emulsie voor een nog schonere vagina. Geen enkel lichaamsdeel wordt nog geschuwd. Plak er een hoofd van een BN’er bij en de kassa rinkelt als nooit tevoren. Geen schubben meer op je huid. Niets is beter ! Dat geeft te denken. Het wordt al jaren geroepen maar niemand hoort de boodschap. Niets is beter ! Het staat er echt. Het wachten is wat mij betreft op het eerste piemelwater in een flacon.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Luc Verschuren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »