Schrijf mee!
« »

Column

Koekoeksuil van Minerva

21 mei 2019 | 120w | Lijmstok | 5

Hoe je de bijna volledige Tweede Kamer overstuur maakt en alle aandacht naar je toetrekt: die Baudet is een handig mannetje. Het is verwarring zaaien en publiciteit oogsten, maar ik begin ondertussen te geloven dat mevrouw Marijnissen (op Twitter) het wel eens bij het rechte eind kon hebben: Baudet is gewoon koekoek. Dwepen met extreem-rechtse standpunten en dan weer halfslachtig terugkrabbelen, onnavolgbare toespraken houden in een taal die amper (verstaanbaar) Nederlands is: het scheelt niet alles met een psychose. Of ene boreale manie, het zou zomaar kunnen. Een ding prijs ik dan wel weer: schijnbaar lukt het in Nederland maar niet om een werkelijk gevaarlijke extreem-rechtse voorman op te werpen. Hans Janmaat heeft wat dat betreft een prima teerling geworpen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »