Schrijf mee!
« »

Communicatie

Klein vraagje

30 januari 2019 | 120w | Zomaar | 0

Kan iemand me vertellen wie hier de onderwerpen bedenkt?
‘Banaan’, serieus?! Hoezo dat? Er zijn zoveel interessantere onderwerpen. Heb deze site pas net ontdekt en dacht ‘doe nog een keertje mee, leuk’. Zie ik ineens ‘banaan’ staan. Alsof ’t niets is. Wie verzint dat?
Waarom niet een politiek onderwerp of gewoon iets over allerdaagse geluk? Kleine mensen die stiekem heel groot zijn of grote mensen die klein in hun gedachten zijn. Iets over missen of gemist hebben. Iets over jou, maar liever niet over mij. Dageraad of trein lijkt me ook wel geinig, maar die zijn al geweest.

Wil me uiteraard nergens mee bemoeien, dat moge duidelijk zijn. Ik doe slechts een kleine suggestie voor volgende week, beste redactie.

Zondag

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Zomaar of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »