Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Gras op z’n Frans

16 januari 2019 | 120w | Berdien Blaak | 4

Apotheken en huisartsen zuchten onder het schrikbewind van de farmaceutische sector.
In de houdgreep. Een toenemend aantal producten is in Nederland niet of nauwelijks te verkrijgen. Iedereen shopt bij iedereen, zelfs over de grens. Niemand kan me verder helpen.
Wanhopig zoekend naar de dieetproducten die ik nodig heb om niet als een grasspriet door het leven te gaan, kom ik uit bij de mooie naam Armony de Vivre. Zij hebben nog een ruime voorraad Nutreine.
Ik spreek met ze af dat ik het zelf kom halen, huur een vrachtwagen, rij naar Frankrijk en ben helemaal blij. Dit had de apotheek niet voor elkaar gekregen!
Luie vakantie, bijkomen en aankomen. Het gras is beduidend groener bij deze buren. Vetter, malser, mooier.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Berdien Blaak of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »