Schrijf mee!
« »

Column, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Gouden Televizier-Ring (3)

11 oktober 2019 | 120w | Han Maas | 1

Wat kun je mensen toch missen die wekelijks op dezelfde dag op tv verschenen. Zonder Gouden Televizier-Ring, maar met zichzelf, en toch in een andere gedaante.
Bijvoorbeeld op zondagavond, direct na Studio Sport. ‘Even stil nu, het gaat beginnen.’ Je hebt nog niets gehoord, maar je moet al lachen. Wim de Bie als griezel Meiland. Zelfde postuur, maar wél komisch. Kees van Kooten als de met een burn-out door het nietsdoen kampende huisvriendin.
Ik herinner mij nog een sketch van Kees van Kooten. Gekleed in een met speelkaarten bedrukt pak bezocht hij ‘Sjon’ en ‘Sjoop’ om ideeën aan te verkopen. Hij mocht nog eens terugkomen…
Was Angela te jong om dit ongeëvenaarde niveau te bekritiseren? Ze had het nooit aangedurfd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Han Maas of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »