Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen, Poëzie, Sport

Dishockey

5 augustus 2019 | 120w | Mien | 1

Ik vraag mijn favoriete nummer aan. Smells like teamspirit. Het hele elftal steekt de hockeysticks de lucht in. They know how to throw a party. Daarna vliegen ook al snel de bitterballen en frikadellen de lucht in. They also know how to throw partysnacks. De hockeymeisjes krijgen al blosjes op de wangen. Niet van de drank. Maar van de dishockey. De rokjes kruipen steeds hoger. Roze dijvlees wordt zichtbaar. They also know how to throw skirts. De bitterballen en frikadellen hebben de vloer spekglad gemaakt. Iedereen gaat onderuit. Glibberballenballet op de pindakaasvloer. Gré Braadslee zou het fantastisch vinden. Maar die laat verstek gaan. Piet Paaltjens is er wel. Hij schrijft een hockeyverslag in dichtvorm. Een ollekebolleke of schuine haiku wellichtvoetig.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »