Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Sport

Bloedige zondag

5 augustus 2019 | 120w | Mien | 0

Ik probeer het even samen te vatten. Bloederig. Want dat is het. Na afloop van de wedstrijd gebeurt het allemaal. Waarom? Omdat het volk heetgebakerd is. Gek geworden van de spanning gaan ze los. Maar er is te weinig plek. De score doet er niet toe. De alcohol inwendig kent een hoogtepunt in uitwerking. Dat is in de ogen te zien. Die staan plots op oorlog.

Blind van woede reacties op alles wat rood gekleed is. Rode petjes, vlaggen, neuzen, sjaaltjes, iedereen moet eraan geloven. Weer verloren. Het dringt dan toch door. Het bloed stroomt waar het gaan kan. Ongeremd. Tintelende armen, handen, vingers, benen, voeten, tenen, mond tanden. Een explosie volgt. Collectief wordt het publiek van de tegenstander lamgeslagen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »