Schrijf mee!
« »

Fictie

De naakte aap omwikkelt steeds minder

20 april 2019 | 120w | N.D.D. | 0

Mensen leven niet van brood alleen. Daarom telt de Feestboekclub zo veel leden. De verhalen liggen er voor het oprapen. Naakt en onomwikkeld, maar toch… Voeding vind je niet alleen in boeken met sjieke omslagen van Marokijn.
De mensen zijn armer geworden in vergelijking met vroeger, zeker wat het omwikkelen betreft, terwijl ze toen ook zelf nog eens veel hariger waren en nog meer vlees aten dan wij. Kaften in drakenleder bijvoorbeeld. Nergens meer te vinden…
Verhaal-omwikkeling dateert al van in de oertijd. Hoewel ze er ook soms grot voor bezigden. Of sabeltandtijgervel. Fred, Wilma, Barney en Betty Rubble schreven een verhaal over vuurstenen dat ze omwikkelden met mammoet. Zie je, toen hadden ze aan hele dino’s ook niet genoeg.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »