Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Boxspring (3)

9 juli 2019 | 120w | Mien | 0

De natuur maakt geil. Botergeil. Roombotergeil. Maar zodra lente en de zomer zijn gestorven blijft het behelpen. Gelukkig is er dan het internet. Websites, portals, chatrooms, datingsites, niets is mij te dol als geile zondaar. Sociale media zijn een zege.

Mijn kamer is opgebouwd uit vier brede, plafondhoge, digitale wanden. Het plafond is één grote spiegel die aan alle randen is behangen met webcams. Een dolby surround set maakt mijn theater compleet. Vanaf een megagrote ronde boxspring, geplaatst in het midden van de kamer, speel ik rollenspellen. Met mezelf en met anderen.

De afstandsbediening is altijd stand-by. Soms ga ik aan en soms ga ik uit. Vol drift plant ik voort, mijn geile overtuiging. Als dolle stier of guitige geit.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »