Schrijf mee!
« »

Communicatie

Reiswereld

20 maart 2018 | 120w | Mechtilde | 3

Onze PR-vrouw bleef ijselijk kalm: “Ik vermoed dat jij wat toegestopt krijgt van die Griekse hotelier, hoe verklaar je anders dat je onze jeugdige klanten in zo’n gribus laat logeren?”
De productmanager jongerenreizen vloog overeind:
“Ik vermoed dat jij je hebt laten naaien door die gladjanus van de concurrent, hoe verklaar je anders dat je studiegroepje in zijn nieuwe hotel mocht logeren?”
“Studiegroepje?” smaalde ze, “dit waren onze bestverkopende reisagenten, waar een groot deel van onze omzet van afhangt. Een beetje meer respect graag.”

Bij de vrijdagavondborrel staat hij naast me. “Dus zij kan rondneuken onder onze leveranciers maar mij onderwerp je aan een onderzoek bij de eerste verdenking?”
Ik vat het bondig samen: “Regels Paul. Naaien mag, graaien niet.”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mechtilde of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »