Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Fictie, Maatschappij, Mensen

De gastenlijst van Nienke Boterbloem (2)

3 oktober 2018 | 120w | N.D.D. | 3

Vier mensen en één alien staan op haar gastenlijst. Bijna niet te geloven dat ze allemaal kunnen komen. Want ze wonen allemaal in verre landen. Natuurlijk heeft ze hen allemaal gegoogeld.
Paul Hamburger uit Arizona woont in Amerika. Hij heeft een record hamburger-eten op zijn naam. Hij doet aan paardrijden en aan politiek. Yruma Li komt uit China, zij is make-up specialiste en ze maakt romantische lelie-tekeningen. Butterfly is influencer van hippe kleding. Later wil Nienke ook mooi mager zijn en iedere dag nieuwe kleren kopen. Patrick Pussy is piraat, walvissenredder en plasticvanger. Hij vaart op alle wereldzeeën en schrijft dagelijks over zijn oceaan-avonturen. De alien is gewoon grappig. Hij is de enige gast waar Nienke geen foto van heeft.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »