Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen

Levertraan smaakt oranjebitter

27 april 2018 | 120w | Mien | 2

Groningen beeft vandaag. De bewoners trillen als een rietje. Op het puntje van hun stoel. Heel Nederland kijkt toe. In de picture, ook worldwide.

De Oranjes komen vanuit het Westen. Ze bieden troost op Willem’s verjaardag. Top. Nu krijgt Groningen de aandacht die het verdient. Duurzaam ook. En wat stralen ze weer. De drie A’s en Maxima. Lang leve de koning. Die een koning is voor alle Nederlanders.

De levertraan smaakt voor heel even oranjebitter en -zoet. Opdat de Groningers weer gezond uit hun crisis komen. Met stevige nieuwbouw en veel goede muziek slaan ze vandaag hun slag.

Oranje boven, oranje beneden, oranje links en oranje rechts. Van bitter naar zoet. Het is de Groningers gegund. Lang leve Oranje Groningen!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »