Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Familie, Liefde, Maatschappij, Mensen

Lesje Natuurkunde

30 januari 2018 | 120w | keesleeuw | 4

Dagelijks valt ze bij me binnen. De uitgedoste prinses.
Ongeremd, ongetemd. Onder lijding van twee pedagogische individuen die conflict tot elke prijs vermijden. Glossy “Ouders van Nu” vormt solide basis onder de benen van dit opgroeiende kind.

Wie gaat hun vertellen?
Dat opvoeding geen hard Science is, hechting geen voorgepland tijdspad kent. Dat opmerkzame ogen en gezamenlijk optrekken van levensbelang zijn.

Zo bang voor snoeien aan de bovenkant, simpelweg weigeren om voedzame bodem te vormen. De verwortelde wilg zo kort geschoren, groeit ieder jaar weer aan!
Zalig zij die kinderen laten aanlopen tegen het botte “Nee”. Zich onaangedaan tonen bij de hete tranen van frustratie en woede. Zie ze sterk worden!
Lesje Natuurkunde.
De niet beknotte boom, dondert onherroepelijk om!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van keesleeuw of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »