Schrijf mee!
« »

Communicatie, Eten & drinken, Mensen, Politiek

Haaien tegen asielzoekers

21 juni 2018 | 120w | Joop Rozema | 12

Mijn vrouw’s grootvader stierf op 18/9/1944 tijdens de ondergang van de Junyo Maru. Het cynische aan deze ramp was dat de Junyo Maru werd getorpedeerd door de Engelse onderzeeboot HMS Tradewind. Die verdomde Japanners hadden nagelaten de door Geneefse Conventie voorgeschreven ‘rode kruisen’ aan te brengen.
Naast vele Nederlandse/Engelse/Amerikaanse slachtoffers kwamen de meeste van de 4. 200 Indische dwangarbeiders om. Van 6. 700 mensen overleefden nog geen duizend deze ramp.
Onder de slachtoffer is een deel opgegeten door de haaien.

Ik vraag me al jaren af wanneer de EU maar voorop die schandalige Italianen hongerige haaien gaat inzetten in de Middellandse Zee om de overtocht van Afrikaanse en andere asielzoekers te beletten.

Of bedenkt alleen Trump dit soort keiharde oplossingen?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Joop Rozema of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »