Schrijf mee!
« »

Communicatie, Eten & drinken

Geen vlimmen in mijn vlaflip

27 november 2018 | 120w | Mien | 1

Haaien in de soep en vlimmen in de vla. Gevaarlijk dineetje. Binnenkort mogen de Peppies en Kokkies zich allemaal weer uitleven met wilde kerstmenu’s en dito nieuwjaarsgangen. Vegetarisch prefereert dit jaar, aldus Appie Pappie’s meest recente Zonder Handen. Maak het dit jaar nog spannender en kook voor de gein eens geblinddoekt. Succes gegarandeerd.

Ik zie het voor me. En ook nog naakt. Schortje voor en billen bloot. Spannend. En bij de afwas zingen we de complete Top 2000 aan één stuk door. Zet de pantoffels maar badt klaar. Het wordt nachtwerk. Maar zonder gekheid op satéstokjes. Bij de borrel tieren kaas, ananas, stukjes augurk en zilveruitjes welig. Zolang ik maar geen vlimmen heb van haai of haring in mijn vlaflip.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »