Schrijf mee!
« »

Communicatie

Dikke mensen

8 april 2018 | 120w | Defrysk | 5

Het wordt tijd dat er tijdens de dodenherdenking op de Waalsdorpervlakte geen dikke mensen meer in beeld komen. We willen fitte en gezonde mensen aan de bel zien trekken. En de mouwen opgestroopt zien om de geaderde spierbundels die dikker en dikker worden terwijl er aan het touw getrokken wordt te kunnen bewonderen. En dan uittrekken dat uniform, we willen de ‘sixpacks’ zien van onze Hollandse jongens. En dan afzetten die helm, we willen kaalgeschoren hoofden zien, marinierskapsels zien.

Eigenlijk zou men een jeugdbeweging moeten vormen waar mensen zowel mentaal als fysiek kunnen worden voorbereid op de ceremonie van de Waalsdorpervlakte.

Omdat onze Hollandse jongens taai als leer moeten zijn, zo snel als windhonden en zo hard als Duits staal.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »