Schrijf mee!
« »

Cultuur, Eten & drinken, Fictie, Maatschappij, Mensen

De gastenlijst van Nienke Boterbloem (4)

6 oktober 2018 | 120w | N.D.D. | 3

Ze heeft de goudkleurige slingers opgehangen. En de kandelaars op tafel gezet. Uit de doos van de kerstversiering. De tafel is gedekt. Zes borden en voor iedereen een grote kom sla. De grootste kom is voor Butterfly. Ze eet vast geen hamburgers. Die liggen ook al klaar, netjes op elkaar gestapeld op een bord. Ze hoopt maar dat dertig genoeg is… Paul Hamburger is ten slotte record-eter… Hij heeft beloofd om broodjes en saus mee te brengen. Van Amerika.
Het was een onverwachte meevaller dat mama haar bestelling betaald heeft. Zo heeft Nienke nog een flesje nagellak en een lippenstift kunnen kopen. Haar volgers noemen haar Dame Boterbloem. En ze zal wel zorgen dat haar imago matcht met haar account…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van N.D.D. of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »