Schrijf mee!
« »

Communicatie

Boekpresentatie Kathmandu hipsters

9 oktober 2018 | 120w | Peter Mabelus | 4

Op 18 november is de boekpresentatie van mijn Nederlandse debuutroman Kathmandu hipsters. De boekpresentatie zal beginnen om 14 uur in de bibliotheek van Alkmaar. Er is tijd voor een interview, muziek en een signeersessie. Voor een hapje en een drankje wordt gezorgd.
Kathmandu hipsters is een onvervalste pageturner, die gaat over moord, drugssmokkel, bedrog en verwoestende familiebanden. De zinderende en gruwelijke finale laat de lezer verbijsterd achter.
Vanaf 19 november is Kathmandu hipsters in de (web)winkel te verkrijgen voor twintig euro.
Er is geen gastenlijst, dus je kunt gewoon binnen komen lopen. Voor de logistiek is het wel handig als je mij per mail of een persoonlijk bericht op Twitter of Facebook laat weten of en met hoeveel je komt.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Peter Mabelus of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »