Schrijf mee!
« »

Fictie

Billen bloot voor Mata Hari

3 mei 2018 | 120w | Odilia | 2

Stormy gebruikt haar tanden om het cellofaantje van het tijdschrift te scheuren. De instructies waren duidelijk: na het uitpakken alleen aan het uiteinde vastpakken. Meneer is immers bang voor bacteriën! Nog onbezoedeld glanst de cover haar toe. De oranje grijns geeft haar rillingen.

Blijkbaar had alle persaandacht hem eerder geprikkeld dan waakzamer gemaakt: hij stónd op een nieuwe date. Tegen elke prijs. Zonder geheimhoudingsverklaring.

Ze huivert en verlaat de badkamer…

Na zijn vertrek opent ze haar hotelkamerdeur. De FBI-agent houdt een plastic zakje open en zij vlijt het tijdschrift er voorzichtig in. Met een ‘thank you, ma’am’ vertrekt de agent naar het laboratorium.

Ze is wijzer geworden: dit kán hij niet ontkennen.

Toch knap, wat ze tegenwoordig met bilafdrukken kunnen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Odilia of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »