Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie, Fictie

Winkeldochter

8 mei 2017 | 120w | Han Maas | 3 |

‘Nee jongen, ik kan het product niet terugnemen. Het was een winkeldochter zonder garantie. Dat heb ik gezegd.’
‘Het functioneert niet: wast nooit af, zuigt en strijkt niet, praat amper en vooral, het luistert nooit.
‘Heb je de handleiding wel goed gelezen?’
‘Jazeker. Het deugt gewoon niet!’
‘Tja, ik kan contact opnemen met de distributeur. Misschien heeft zij een oplossing…

“Hallo, mevrouw Ooievaar? U spreekt met… Ik heb hier een ontevreden klant. Het gaat over mijn winkeldochter. Ja, dat kreng dat al vaker is teruggebracht, dat maandagochtendmodel met die gebruiksaanwijzing. Wat? Omruilen? Ik zal het hem vragen.”

Mevrouw ooievaar zegt dat je het product om kunt ruilen. Wil je mijn andere dochter?’
‘Nou nee, schoonmoeder. Geef mijn geld maar terug.’

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Han Maas of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

16 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »