Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Waar is het feestje?

14 maart 2017 | 120w | AliceHuiberts | 6

Nog honderdvierenvijftig nachtjes slapen en dan wordt Rixt zestien. Voor haar vriendinnen wordt er door de ouders een Sweet Sixteen feest georganiseerd. Rixt heeft er drie meegemaakt en het wordt hoe langer hoe gekker. Bij Bianca was het een gezellig tuinfeest met zelfgemaakte hapjes, haar broer was gelegenheidsdeejay. De ouders van Fleur hadden een traiteur laten komen en Kraantje Pappie trad op. Annabels moeder wist van gekkigheid niet wat ze moest verzinnen en had een partyplanner in laten vliegen.
Rixt heeft er slapeloze nachten van. Voordat papa er vandoor ging met dat rotwijf konden ze alles kopen. Mama heeft nu drie banen. Rixt babysit zoveel ze kan.
Het feestje komt misschien toch. ‘Een gewoon verjaardagsfeest’, zei Rixt, ‘alsjeblieft geen thema’.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van AliceHuiberts of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »