Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij

Voorbij, voorbij, o en voorgoed voorbij. Herinnering Al de vergetenen, de niet- beminden, Als regendruppels langs ons heengegaan ….

15 maart 2017 | 120w | Joop Rozema | 9

Toen ik in de tachtiger jaren bij DSM Kunstharsen in Italie werkte, hadden we een grote verfklant, Akzo.
Elk jaar kreeg Akzo’s inkoper een cadeau, het ene jaar een nieuwe koelkast, het jaar erop een fiets, soms werd een vliegreis naar Amerika betaald.

Grappig, twee Nederlandse bedrijven belazerden samen de kluit onder het motto: “do in Rome as the Romans do”.

Ik heb die fraude gestopt: “Do in Rome as the Dutch do”!

Kent u het “zakkenkartel”?

Wavin Indupac en DSM’s Fardem bedonderden 20 jaar lang de markt en maakten in Ouderkerk aan de Amstel verboden afspraken.

Van Henk ten Hove wil ik weten of ze een pilsje dronken of een wijntje; aten ze “copieus”?

Wat: Voorbij, o, voorgoed voorbij ???

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Joop Rozema of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »