Schrijf mee!
« »

Column, Fictie

Uit De Dikke Verschreef

31 januari 2017 | 120w | o_verschreef â€  | 11

Uit (en van) De Dikke Verschreef: malinger (de; m en v; meervoud: malingers) persoon die beroepshalve, maar liever uit liefhebberij, zijn pineuten in de maling neemt.
Voorbeeld: de bedenker van de weekthema’s van 120w. De malinger van 120wie bedenkt het? neemt wekelijks tientallen sigaren in de maling. Zodoende vermaalt hij die sprieten elke zeven dagen tot verpulverde tabak. Slechts sliertjes, janboel en resten vingernagels resten. Het fijnwrijven van Nico, Tine en anderen doet hij grondig en graag en duurt maximum 168 uur.

Vervolgens vergooit hij een ander vermaledijd verbum op het forum. Weer gaan verschillende niet-benevelde roek- en rokeloze 120w-ers een op voorhand verloren strijd aan.

Ondertussen lacht de malinger in zijn vuistje zonder gele vingers.

Tabak schaadt de gezondheid!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van o_verschreef of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

10 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »