Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Politiek

Sluitend alibi

5 januari 2017 | 120w | o_verschreef â€  | 1

Case closed!

Een getuige zag onmiddellijk nadat het schot klonk de oude stroper, het jachtgeweer in de hand, de place delict ontvluchten. Wellicht betrapte lord Jampudding hem op heterdaad waarna de stroper, radeloos, zijn wapen richtte. Fatale afloop. De wilddief koos daarop het hazenpad. Een dronken agent vond hem, even zat, in de slaapkamer van zijn groezelige hoeve. De strop hing de man boven het hoofd.

Poirot twijfelde. Lady Jampudding acteerde te. Ze beweerde dat ze die namiddag thee dronk met the king, op Buckingham Palace. Sluitend alibi, want wie durfde dat controleren?

Poirot natuurlijk! Hij ontknoopte reeds menig zaakje voor de royals. Eén telefoontje: the king herstelde al drie weken van een hoestje in Windsor Castle.

My lady hing!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van o_verschreef of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »